sobota, 17 stycznia 2015

Sztuka

Od Huga do Kai2003

Na plastyce klasy VI odbawiają się moviestar którzy idą na plastykę. I że w razy na II piętrze to dla klas VI , I gimnazjum. -Driiiiiiiiiiiiiiiiin. -Dzwoni Dzwonek. -Go nie zdążymy malować jak na Art Attack. -Mówi Śnieżynka. -I że w razy Śnieżynko! -Mówi Jagoda i Hugo. -Pary do sali nr. 19. -Mówi pani od plastyki. -Proszę otworzyć zeszyty i wyciągnąć przybory z szafy jak napiszecie temat! -Mówi pani od plastyki. -Możemy mieć z piórnika pani. -Powiedziała Kaja2003 do pani od plastyki. -A o której będzie przerwa pani. -Powiedział Zombiak1313. -Hugo powiem do pani! -Woła logo=]. I co dawno nie wyciągały kartek A3 ani A4 ani B2. -Napiszcie temat: ,,Jak malować krajobraz z Art Attack''? -Mówi pani od plastyki. -A ty co nazywa pani? -Mówi Kaja2003 do imienia pani. -Ja Marysia Maggiterwsska? -Mówi Pani? - Napiszemy wszyscy? -Powiedziała moja Kate12345=]? -Napisałam? -powiedziała Kaja2003. -Co maluje ręka do góry? -Zapytała pani od plastyki. -Ja mogę  narysować miasto Nowego Jorku? -Powiedziała Kaja2003. -Ja mogę malować serial ,,Violetta''? -Mówi Jagoda? -Pani ja mogę malować konia? -Mówi Hugo. -Ja mogę narysować kotka? -powiedziała moja Kate12345=]. A wszyscy malują tem razy nie ma nie znosić sztuki ale są Artyści. -Malowane!!! -Powiedzieli Moviestars z głosem. -Co dzieci skończone? -mówi pani od plastyki.
K O N I E C!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz