poniedziałek, 4 sierpnia 2014

List do MovieStar

Kochana Śnieżynko!

Hej! Mam na imię Hanna. ja skończę 11 lat będę mieć lat 12 już będę nastolatka. Skończyłam trzecią klasę teraz ja pójdę do czwartej klasy. Byłam w Zakopanym a moja moviestar o nazwie Kate była  na wakacjach u ciebie w mieście w Wesołej Szkole ul. Mandarynkowa 12/11. Przywracałam twoje mieszkanie a moja moviestar o nazwie Kate przyjechała z powrotem do Hollywood z wakacji z u ciebie. List dla ciebie a Hugo mieszka w Grzybowie a Malinka mieszka w Hollywood a Jagoda mieszka w Majami a Hamburger mieszka w Nowym Jorku a na końcu Kesha mieszkała w Francji. Pozdrowienia z Zakopanego.
Hania.
Napisz do listy jakieś spędzałyście wakacje:
Nad morzem w góry czy w lesie 
Odbierz list do Śnieżynki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz